Onze opleidingen

Klantcontact

Hoe voer ik een goed klantgesprek? Een vaardigheid die je in de meeste functies binnen de financiële dienstverlening en het sociale domein moet beheersen. Onze trainers zetten hun eigen ervaring als adviseur en coach in om jou te helpen een goed en constructief klantgesprek te voeren. Welke structuur houd ik aan? Hoe ga ik om met weerstand? Wat doe ik met commerciële signalen? In onze klantcontacttrainingen leer je dit allemaal.

CDD

Customer Due Diligence, ook wel bekend als het ‘ken-uw-klant’-principe, speelt tegenwoordig een cruciale rol binnen het bank- en verzekeringsbedrijf. In onze CDD-training leer je klantsignalen te herkennen, reviews uit te voeren, data te analyseren en integriteitsgesprekken te voeren. En dat alles door onze eigen CDD-specialisten die werkzaam zijn binnen banken als Van Lanschot, BNP Paribas en Rabobank.

Persoonlijke effictiviteit / teameffectiviteit

Wat ben ik voor persoonlijkheid? Welke persoonlijke stijlen zijn er? Hoe zet ik mijn persoonlijke kwaliteiten het beste in voor mijn team? Aan de hand van Insights Discovery helpen wij zowel individuen als teams om optimaal te functioneren. Wij beschikken over gecertificeerde trainers en helpen jou of jouw organisatie graag om een volgende stap te zetten op het gebied van effectiviteit.

Hypotheek en vermogen

Al sinds het begin van Harrows leiden wij kwalitatief goede hypotheekadviseurs op. Adviseurs die niet alleen de kennis hebben, maar zich ook kunnen inleven in de klant en mee kunnen denken in passende oplossingen. Naast kennis op het gebied van hypotheken weten zij ook alles op het gebied van beleggen, levensverzekeringen en pensioenvoorzieningen en kunnen dit toepassen in de praktijk.

Wft-trainingen

Om in de financiële dienstverlening advies te mogen geven dien je over de benodigde Wft-diploma’s beschikken. In bootcamp-vorm haal je je Wft basis en wij bieden studiebegeleiding voor de andere Wft’s. Daarnaast organiseren wij de Permanent Actueel om zo op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen binnen jouw professionele vakgebied.

Zakelijk advies

Zowel het bedienen van het MKB als de grootzakelijke markt vergt de nodige opleiding voor een adviseur. Naast de benodigde certificering leiden onze trainers zowel accountmanagers als ook de assistent accountmanagers op in de praktijk.

Zakelijke kredietverlening

Wil jij je als zakelijk adviseur onderscheiden? Dan moet je alles weten van kredietverlening. Wij bereiden accountmanagers voor op het uitzetten van financieringen of het afsluiten van leasecontracten.

Particulier advies

Betalen, sparen, verzekeren en lenen staan centraal binnen het particuliere advies. Naast de inhoudelijke kennis van de verschillende producten leer je bij Harrows Opleidingen hoe je dit vertaalt naar de praktijk. Welk product sluit aan bij de klantsituatie en hoe breng ik dit in in mijn klantgesprek? Hoe geef ik de klant een integraal en passend advies? Wij leiden jou op tot allround particulier adviseur.

Woningcorporaties

Voor ons een relatief nieuwe tak van sport, maar dankzij de ervaring in klantcontactomgeving en de kennis van het sociale domein leiden wij ook op voor woningcorporaties. Klantcontactmedewerkers, woonconsulenten en teamleads leren van ons wat er speelt in de wereld van de sociale woningbouw.